[ Veckorna kommer sega fram.. ]


Jag kom ju just på... NU kan jag skrika och whina som fan! För nu SKA vi ju åka!!
Och vi ska som det ser ut just nu, crasha iaf ett par nätter i Hereford hos Jossi och hennes lilla familj!
Ska bli så sjuuukt kul!! Im so happy! Im so happy!

Det ligger rätt långt ifrån London, ca 2 timmar med tåg men kan bli kul att se lite mer än London också.
När man ändå är där lite längre än en weekend liksom. Vem vet när nästa gång infaller.. Så lika bra att ta
allt i en och samma smäll ;)

Så nu ska jag försöka ge mig på en diet igen haha.
Kanske gå ner iaf ett par kg så man åtminstone KÄNNER sig snyggare. Det gör faktiskt rätt mkt det.
Att bara ha den där känslan, även om det inte syns utåt att man gått ner.










Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback