[ [ O r ä t t v i s t ! ! ] ]


Jag köpte blåbärsoppa eftersom jag 'har' cornflakes...
Eller.... Nej just det! Jag hade ju bara cornflakes kvar för en halv portion!
Bah!!

Jag köpte fil eftersom jag 'har' kalaspuffar...
Eller... Nej! För den tredjedelen som fanns kvar i paketet har klibbat ihop av värme till en enda stor kalasklump, sen jag åt av dom senast!
BAh!!

Börjar bli förbannad här.. När jag väl ska äta frulle, kan jag inte då få göra det !? Hahah faaan....



och du Mimi. du måste.. du  M Å S T E  göra fyrkantiga parenteser runt rubriken när du bloggar här. Du spräcker hela min världsbild annars! Du förstör mitt mönster ditt asscrap!!


Kommentarer
Postat av: Mimi

Om det stör såpass mycket så är det väl bara att du går in o redigerar inlägget? :)

2009-07-24 @ 15:44:54
URL: http://rivella.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback