[ Newlyweds ]


Imorse åt vi ost och kex frukost på jobbet för att Malin gift sig hux flux. Det Gillas!
Vi stog för ett par grejjer var. Jag hade päron och melon på min postitlapp.
Och jag hittade ingen melon i någelunda vanlig strl på affären så fick bli en hel fet honungsmelon.
Har en massa kvar i kylen :) Nam Nam Nam!


Igår vaknade jag föresten av nåt som kändes som att nån nöp mig i stortån. Skittöntigt.
Jag undrar verkligen vad det var alltså! Först trodde jag ju att det var Tina som höll på.
Men jag frågade dom, och dom var oskyldiga alla tre.
Probably var det väl en dröm, men jag vet att jag samtidigt kände nåt på riktigt också.
Det kan ha vart en kombo mellan en dröm och att jag bara kom åt en soffkudde kanske.. haha..


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback