[ Som att man dör av lite vatten då! ]


Nu kommer flera vilja kicka ner mig, men Fan vad det regnar!! (hahaha..)
Jag måste ju hämta ut mitt paket snart innan det skickas tillbaka, och det är svårt när man har valmöjligheten att ta sig ut eller inte. Troligen kommer jag inte göra det pga regnet. Gah! Som att man dör av lite vatten liksom..
Men det behöver inte regna nå mer nu tycker jag. Det behöver heller inte vara 35+grader, utan vädret kan väl kompromissa för en gångs skull, det kan vara 22+ med lite vind. Så man kan vara ute, så man kan andas.

Fan vad jag har nysit sen igår btw. Har redan idag nysit 5 ggr, och varit vaken i drygt en halvtimme.
Visserligen är det ju skönt att nysa, men efter några timmar lär man ju inte ha så många fungerande hjärnceller att hurra för haha..



Jag bjussar på en  Dagens idag




Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja den var ju det :-p

2010-08-09 @ 14:54:45
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback