[ Fel Fel Fel! ]


Nu har jag hämtat ut mina E.H grejjer..
Inget av plaggen var det jag hade beställt!!
Dom var helt ok ändå  (jävligt tur för dom) men som sagt INTE det jag la i varukorgen!

Men jag skippar nog att beställa skorna nu. Den sidan har gjort sitt för min del.
Tråkigt eftersom jag verkligen ville ha dom skorna, men jag sparar dom hundringarna istället.
Litar inte en sekund på att jag skulle få rätt en andra gång.

Men Men.. Jag har iaf provat och vet nu att jag inte ska beställa där ifrån igen.



Kommentarer
Postat av: Crille

Hej! undrar bara om du menar att du beställt från brandname-clothing.com? är dom bra? hur ser grejjerna ut? om man betalar med kort så kan dom väll inte råna en på pengar? tack för svar :)

2011-01-08 @ 23:56:33
Postat av: Mickan

Jo jag beställde därifrån! Men jag såg när jag hade hämtat ut dom, att det var helt fel motiv på munkjackan, än det jag klickade på och la i min varukorg, även samma sak med beachshortsen. Inte alls den färgen och motiv som jag la i korgen. FAIL! Båda plaggen var snygga ändå. Men munkjackan (båda två var i killstrl) simmade jag i, men fick inte igen shortsen i midjan, och dom var i XL. Så lite svajande storlekar kändes det som.

Plus, shortsen kändes nästan fuktiga när jag öppnade plasten. Så jag la dom i vatten i badkaret och skulle handtvätta lite innan användning. Jag har aldrig nånsin i mitt liv sett nå mer lila vatten än det.



Så jag kommer aldrig aldrig nånsin beställa där igen :/ Funderar Du på att beställa eller?

2011-01-09 @ 01:14:39
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Crille

Okej de va tråkigt för dej! :( asså dom har ju as snygga grejjer känns de som, så är rätt sugen på att beställa, men va kvaliten bra? eller märkte man direkt att de va fejk? och sista frågan :P betalade du med kort?

2011-01-09 @ 13:35:46
Postat av: Mickan

Jo dom hade ju det tyvärr =/ var skitsugen på ett par e.h dojor som jag skulle vänta med att beställa tills jag fått dom första grejerna, men det sket sig ju. Jo Jag betalade med kort, det går oftast bara med kort, när man beställer från nåt annat land.



I övrigt var det iaf en vettig sida, det drogs den summan jag hade fått bekräftat.

Kvaliteten vet jag ärligt talat inte, för shortsen fick min brorsa ta efetrsomjag inte kunde ha dom alls, och han fick nyss min munkjacka också. Jag har dock tvättat tröjan en gång, och det var inga problem alls! Såg likadan ut som innan och krympte inget direkt (vilket jag hoppades på för en gångs skull ;)

2011-01-09 @ 17:36:57
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Crille

Okej! :) ska beställa lite i början och se, sen kanske ja beställer lite till. Men tack så jätte mycket! det va bra att jag fick lite info! fin blogg btw :)

2011-01-09 @ 18:46:00
Postat av: Mickan

Var så lite så! :)

Hur hittade du min blogg föresten? (med tanke på att du babblar om brandname-clothing, som jag tom hade glömt ens existerade) googlade du det, och så kom min blogg upp eller? :D

2011-01-10 @ 20:38:33
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Crille

hehe jag googlade på sidan så kom din blogg upp ja =)

2011-01-11 @ 13:41:08
Postat av: Mickan

tänkte väl jag med, annars skulle det vart ett jävla sammanträffande :P

2011-01-11 @ 18:03:14
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback