[ Dags att rensa öronen kanske? ]


Hahah just nu finns det 4 låtar jag börjar asgarva så fort jag hör, pga vad jag har hört fel i deras text från början, och nu inte kan släppa trots att jag vet vad dom sjunger egentligen.


Plats 1: Oskar Linnros 'Från och med Du' "Jag röker samma morrhår som du" (marlboro)

Plats 2: M.I.A  'XXXO' "Sexy toe" (xxxo, låter som sexy toe när hon upprepar så som hon gör)

Plats 3: Popterror  'Det är nåt som händer' "Det är nåt som händer när man pruttar" (tröttnar är det korrekta ordet, och han uttalar truttnar, så det låter verkligen som 'pruttar' när man är en bit ifrån radion!)

Plats 4: Neyo  'Beautiful monster' "She's a lobster" (monster)




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback