[ Man vill ju inte ha in det igen! ]


Usch nu har jag snytit mig så satans mycket så att det svider under näsan.
Att jag är dålig i sig gör mig inte så mkt, har ju inte oturen att bli det ofta, men just svedan i och utanför näsan är inge roligt. Palla gå och försöka dra in snoret hela tiden då. Man snyter sig ju för att att det är totalt meningslöst att dra in eftersom det inte funkar, man vill ju ha Bort det!

Utifall ni inte visste det menar jag ;) Alltid bra att ha Mig som påminner er om det..
Så tänk på det varje gång ni försöker dra in snoret. It's not worth it...

Vilket jävla nattsvammel.. jag går och lägger mig istället. Hej hopp!



Kommentarer
Postat av: Veronica

Det tycker jag du ska göra :-)

2010-09-02 @ 07:53:21
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback