[ Nattligt snack ]


Inatt vaknade jag av att jag låg och svamlade om nånting.
Jag vill minnas att jag sa nåt i stil med: Nej, Men jag vet inte vad han har för adress! (Fler än en gång också)
Och tillslut blev jag frustrerad för att jag inte pratade helt rent och korrekt haha.

Det var en jävligt skum känsla faktiskt..
Jag var så pass mkt i verkligheten att jag var medveten om och hörde att jag svamlade, och tom blev frustrerad över det, men jag var fortf kvar i drömmen så pass att jag inte hajade att jag bara pratade i sömnen. Och jag sökte med blicken över hela rummet hur länge som helst, och liksom letade efter nåt.
Men minns inte vad det var. Förmodligen adressen jag bubblade om sekundrarna tidigare :)

Favorit i repris väntar! Godnatt!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback