[ [ "mamma.. varför smak?" ] ]


*Hahah* Ibland brukar jag tänka tillbaka till den gången när jag var 8-9 år, jag och mamma stog i kiosken hemma i Vittinge och skulle köpa något, då jag får syn på kondompaketen som hade SMAK! Vilka puckon! Varför smak på något som inte ska vara i munnen! Daaah... Jag kommer så jävla väl ihåg när jag började dra upp det när vi stog i kassan och skulle betala haha.. (hur jag nu iaf ens visste vad kondomer var, kan man fan fråga sig!)

Jag: -Meh! mamma! Varför har dom smak på kondomerna!? :O Vad onödigt! Man ska ju inte ha dom i munnen! (och så garvade jag för mig själv för att jag tyckte dom var såna 'puckon' liksom haha)

Mamma: -Hrm.. Jaa du.. Mickan, det har du rätt i,, guud vad konstigt...! (SO FALSE!!)

Vad morsan måste ha garvat inombprds, och skämts.. för däremot kommer jag givetvis inte ihåg hennes eller killens ansiktsuttryck.. Men just det där, hur jaävla paff jag var! jag tyckte det var så galet knäppt, och att dom var såna idioter som satte smak på något som inte ens ska va i munnen... varför just SMAK?? Kunde dom inte satt lukt...? XD


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback