[ [ ...Jag kan lura dig vart jag vill... ] ]


Ni vet hur man brukar kunna filosofera iväg rätt skapligt när man tex sitter på en buss...

Kom precis o tänka på den gången för några år sen när jag och exet satt i deras soffa o bara TOKkollade igenom vartenda fotoalbum dom hade.. Hans DÅ 12 åriga lillebror var i skolan och hade lämnat sin mobil hemma på byrån i hallen. Jag får en kanonidé, och springer iväg och lägger in mitt nummer i hans tele, som typ 72250..
Skickar därefter ett mess med (typ!) texten:

"Grattis! Du har vunnit våran senaste mobiltelefon Nokia (typ) 7840c med inbyggd miniräknare och... " o bla bla..

Kommer inte ihåg vad jag skrev exakt, men hans reaktion när han kom och läste messet....ujj ujj.. *HAHA*

"va...? en mobil...? ja har vunnit.... AAAH!!! JAG HAR VUNNIT EN MOBIL!!!! ÅÅÅH! med inbyggd miniräknare o allt!!! Shit jagmåste ringa mamma! Jag måste ringa Gurra!!!

Jag o Matte satt bakom ett fotoalbum och bara kiknade av garv, helt knallröda i ansiktet. Fy fan vad kul det var.... Garvar lika mycket åt det än idag... Som att miniräknare inte finns i varenda jävla tele då liksom dessutom... XD


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback