[ [ Dagen efter ] ]


                   

Jaha.. nu sitter man här igen då..
Fyllde år igår och fick lite allt möjligt :) En väska (som jag ska byta), ett toastjärn, sammanlagt 2.200 kr av olika släktingar (så jag kan shoppa riktigt mkt!!), presentkort på Ikea, ett kollage i ram och en vattenkanna *hahah*
Linda skämtade en gång och sa "jag ska fan köpa en vattenkanna åt dig när du fyller!" för att jag vattnade dom få blommorna jag har, med salladsskålar haha.. Hon tyckte inte det såg nå bra ut...:)
Sen var vi ju givetvis ut också.. och det var väl mindre roligt måste jag säga,, Förmodligen för att det vart så JÄVLA fint väder och folk ville sitta ute.. Hela Uppsala höll väl till i stadsparken kan jag tänka... Vi gick först till Orange eftersom syrran var med och bara är 18 så man fick ju anpassa sig lite, o dit går jag INTE igen! Det var kankse ca 10 pers där, dom få satt på uteserveringen o typ 3 upptagna bord.. Jag lovar, det är inte överdriv! Jag har aldrig varit med om ett mer folktomt ställe förut! Jag fick en chock.. speciellt när det dessutom är löningshelg också.. Så vi knallade bort till Bullitt ist, och där hängde vi sen resten av kvällen..:/ Det avr väl inte tråkigt kankse men jag ville egentligen Dansa, skaka mina lurviga, Inte sitta och headbanga till hårdrock typ.. Men men....

Idag fyller Veronica 26 år! Grattis på dig!! =)

Jag lyckades med tårtan det här året!! Fan vad glad jag blev.. haha.. Den vart liiite sned men det få fan lov att gå! :P
Jag tar med lite kort från gårdagen.. Dock blev det inte alls många eftersom min kamera är nog den dåligaste manick som nånsin skapats på denna jord!! Batterierna hade laddats i flera dygn, ändå så dog skiten efter ca 10 kort... *fly förbaskad!*

       

       

                

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack gumman!!!

SUPERFIN tårta.Du kan ju visst baka

:-)

PUSS

2008-07-27 @ 19:47:53
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Mickan

man tackar, men den vart lite sned som inte syns direkt på kortet haha :S :D

2008-07-27 @ 22:35:29
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: a to the lex

HAHAHAHHAHA iiiiinte ok bild va.

oh jag älskar migsjälv...

2008-07-30 @ 17:24:33
URL: http://eestranged.blogg.se/
Postat av: Mickan

Din lilla jäfvla hynda! Men jag fatta inte så mkt av de... vilken bild är inte ok?? haha XD eller va fan du nu mena :P

2008-07-30 @ 22:17:28
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Mickan

Hahah nej va inget, såg nu va du mena! xD

2008-07-30 @ 22:19:10
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback