[ [ *kastar grus på första bästa* ] ]


För att jag är så jävla less..
Jag längtar till måndag.. Helt sjukt, jag trodde aldrig att JAG nån gång skulle längta till jobbet men nu gör jag det.. Jag klarar inte av min lägenhet längre.. Jag uppskattar inte alls helgerna längre.. Skulle jag kunna så skulle jag jobba sönder mig just nu, för att va så lite hemma som möjligt.. Usch.. det suger verkligen så stenhårt.. Jag uppskattar inte alls ledigheten och att kunna sova ut! Vad händer med mig? :(
Jag går hellre upp tidigt och är på jobbet 9-5 för där är jag Inte hemma, och där har jag lite andra tankar än vad jag får hemma.. Fast samtidigt konstigt, för där är inte den bästa stämningen heller.. Men hellre det, än Jag-kommer-snart-ta-balkongen- stämningen, hemma...:S
Och idag verkar det inte bli bättre än att lifta helt solo nånstans...heh :/ Nej, inte fan har Mimi nån jävla ork idag när allt kommer omkring! Säger ännu en gång.. Måste helt enkelt bara bort.... Härifrån..

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback