[ [ Sex and the city ] ]


                  

Den där "mysiga sol och bad- dagen på stranden" slutade ist med bio..
Precis i sekunden som vi anlände till stranden, drog dom stackars familjerna som va kvar, för att himlen var helt kolsvart.. Jaha, So what?? tänkte vi och slog ner våra arslen, handdukar, sallader och jordgubbar på gräset.. Linda hann tom ta av sig sina kläder till bikini.. Cirkus 20 min senare började det stänka, åska och blixtra... Och den "underbart" stekheta dagen hade på en halvtimme förvandlats till en svart, kall och blåsande kväll! Så vi åt upp salladen, rökte en cigg och sen for därifrån illa kvickt ner till filmstaden ist för att se Sex and the city :)

Vi kom mer än 2 timmar innan filmen började, och det kändes som om tiden hade stannat. Då blev det en liten burgare på Donken och lite skitsnack. Och när vi väl kom in till biosalongen och väntade spänt på filmen, så började Indiana Jones!! Va fan, sitter vi i fel salong!? Folk började prata och garva fundersamt. Tjejen som satt brevid mig sprang ut för att checka läget. Sen kom en karl in och bad om ursäkt och berättade att filmsnubben hade satt i fel film och skämdes och åmade sig i stolen där uppe *haha* Så från att ha sett reklam och åter reklam och sen några min från fel film, så kom det ännu en omgång reklam och SEN började äntligen vår film, 30 minuter senare! xD Så det kan gå...
Men den var absolut sevärd! Ett hett tips måste jag säga! Natti Natti..


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback