[ [ Hemkommen från Harbo ] ]


Jajjemensan.. nu har man varit där igen då, och morfar är typ nästan klar med hela stugan nu. Midsommarafton i sin helhet var väl ingen märkvärdig måste jag säga..
Mamma och Göran slocknade efter maten och jag å Wille spelade yatzy hela kvällen och drack öl, fram till när HAN OCKSÅ slocknade, i fotöljen på verandan! idioten hade varit uppe hela natten innan o mekat sin moppe, så han var ju inte riiiiktigt i sin vanliga form haha.. Lika bra att han somnade stackarn...
Det var våran midsommar det :P
Senare på kvällen blev jag fuller och mamma och Göran vaknade, tog sig lite rödvin, satte sig i vardagsrummet för att snacka.. Dom hade så HÄR kul!



Jag tog även lite andra bilder från helgen, men hann inte så många då kameran dog i vanlig förbannad ordning!
Men bla. så fick jag med när Wille sitter däckad i fotöljen, ute på sjön med båten, pusskalas m.m



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback