[ [ Jag har ett nytt intresse *haha* ] ]


Jag har företsen hittat ett program som heter www.stardoll.com där man kan skapa en påhittad person, man väljer ögon, mun, näsa och ögonbryn osv osv.. you name it!
Det är skitkul och jag har gjort några stycken, Jag vart skitlik mig själv, som jag såg ut typ när jag var 15 (tycker jag!)
Lägger upp några pics på dom jag gjort hittils =)
(Jag satt och skapade mig själv häromkvällen från kl 21- 00.30, jag vart helt fast! för de är en utmaning, finns så mkt o välja på så det är inte nån lätt match inte)

1) Jossi Aveskogh (anledningen var för att hon var ganska lätt att göra) Jag tycker verkligen man ser att det är hon
2) Mig själv
3) Brorsans tjej Tina
4) Thessan (inte så lika egentligen, men NÅT ser man iaf på nå vis tycker jag)



Det enda som kankse inte är likt förutom Thessans, så är det frisyrerna, för dom var dock ganska konstiga allihopa så jag tog dom som såg bäst ut bara!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gör en på mig me (A)



Och jag åt inte bara grädde utan lite glass och lite bär oxå men.. det var skitmycket grädde!

2008-06-30 @ 14:36:28
URL: http://plasthorisont.blogg.se/
Postat av: Mickan

Svar:

Japp.. men du, skicka ett kort på msn, som är typ framifrån.. måste ha nåt o gå efter trots att jag vet mkt väl hur du ser ut haha :) men det är så jäävla svårt!!

2008-06-30 @ 19:19:51
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Veronica

Kan du göra en på mig me? Pleeease!! :-p

2008-06-30 @ 21:47:53
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Mickan

Svar Veronica:

Of course, fast detär så jäävla svårt! Så det KAN hända kanske inte bli så himla likt sen iaf.. för vissa får jag helt enkelt inte till.. drygt.. men jag gör ett försök :D vill du ha länken? så kan du pyssla själv oxå? o göra stefan o sånt.. de är skitkul,, :D

2008-07-01 @ 00:37:35
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback