[ Öum.. (?) :) ]



Öum.. Är inte jag singel längre nu alltså?
Enligt Han- enligt mamma.. Dagens lyckorus, oavsett :D
Fast vågar man tro mamma till 100 %....? Med tanke på det hon hade sagt till han alldeles i början av våran kontakt haha!
Men det återstår att se.. haha

Jag har fortfarande ont i rövbenet (eller vad man nu säger) sen Valborg! Inte skönt direkt!
Kotan strax under svanskotans slut.. uuh..
Ska nog hålla mig någelunda mer nykter nästa år.. haha!
eller ja.. ÅTMINSTONE äta middag och en normal lunch!! :O
Skyll MIG själv! Är huvudet dumt så får kroppen lida.. eller vad är det man säger..?

Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback