[ [ Al Azif vs. Adam Tensta- My cool (ft. Dr Alban) ] ]


Gaaah!! Galet skön låt! Man har ju egentligen tröttnat på My cool, men den här versionen var fan störtskön! höhöh :D Party Party!!

http://www.youtube.com/watch?v=wzPF1fYIp8Q&feature=related



Sitter hemma hos mamma och dom.. Wille har varit på fest i Knivsta hos sin flickvän och ännu inte kommit hem, Mimi har varit och festat i sthlm inatt o heller inte kommit hem ännu (Just därför jag snott hennes dator hihi), Mattias är instängd på sitt rum och Mamma o Göran håller på att tapetsera i köket.. sjukt snygga tapeter!! Nu vill jag flytta och tapetsera jag också..:( Men det kommer väl nån gång förr eller senare... I gotta have patient!
Nepp... ska dra och stirra mig lite blind i köket nu.. se hur det går för dom där ute :)



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback