[ [ liv, ljuva liv... ] ]


....JAG äger en lägenhet nu.... Känns helt overkligt...

Skrev på papprena idag... Varför jag var så jävla nervös innan, kan jag inte förstå riktigt.. Jag ska bara flytta, hallå..
Måste vara för att jag har blivit vuxen nu.. Jag har köpt en lägenhet! Jag har gjort en investering!  *hihih*
Jag ska få bo där jag alltid velat bo... och det är Min lägenhet liksom!

Vilken lycka...:)


När jag var på väg tillbaka till jobbet efter att ha vart på stan och skrivit på, så ringde lillsyster:

- Halloj där.. Hur stor är lägenheten....?
- En etta på 51 kvadrat.. vadårå?
- Men faaan då... Jag som hade hoppats på att få flytta in där med dig..!

haha.. och grejjen är.. att människan skojjar inte heller! I know her... :P



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback