[ [ Juni -04 ] ]


                                                

Flashback:
En söndag nån gång i Juni 2004. Jag och Anna.J är på bögklubben Patricia i Stockholm med några bögar hon kände lite. Vi står i baren, jag vänder mig om till höger och det första jag möts av är ett stort knallrosa hår.. BABBSAN!! :)
Senare på kvällen / natten står vi på dansgolvet, jag tittar mot baren och ser Krister Lindarv och den Då- Fame Factorykillen Andrés Esteche, stå och GROVhångla och Kristers hand är låångt innanför byxorna på Andrés *Hahah*

Hihihi... hade totalt glömt bort det där... Gud vad den kvällen var rolig.. Hela stället vimlade av massa bög/lebb-kändisar :)
Och allt detta pga. att jag nyss såg Krister Lindarv och hans partner i deras duo med låten "Jag vill leva a la Dolce vitaaa!" - på ett tvprogram på tv4+ *haha*


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback