[ [ Vad fan försöker dom säga mig egentligen!? ] ]



Nu drömde jag min återkommande drömjävel igen!
Dom är aldrig exakt likadana, och inte samma miljö, men dom går ut på samma sak -

Jag sitter själv i en bil som bara åker och jag kan inte köra den
(eftersom jag inte har körkort i drömmen heller), och inte stanna den...!

Känslan i drömmarna...
fy fan..
En rädsla som typ inte går o beskriva

Jag har haft den med mig sen jag var liten och så jävla obehaglig!

Därav varför jag inte är så väldans motiverad att ta nå förbannat körkort idag!
Den nu, var inte riktigt lika obehaglig som dom andra jag haft, men jag hade gärna drömt nå annat..
åhh...




Nu ska vi snart dra iväg och kolla in nya Ikea :)
Man kommer nog gå vilse förmodligen haha..
Eller! Få ännu mer träningsvärk av alla dess jävla trappor! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha fan vad stört att vi har nästan samma namn på våra bloggar!

Och ja Mira är 91a (;



Hur hittade du min blogg förresten?:D

2009-04-13 @ 19:10:09
URL: http://snajgel.blogg.se/
Postat av: satu

Aa precis snajgel är mitt märke :) Jag och Mira satt och pratade om sniglar, och vad snigel var på engelska så blev det snajgel! Aha men kul, då ska jag sitta och läsa din blogg då! ;D

2009-04-13 @ 23:13:54
URL: http://snajgel.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback