[ [ Tjuvstartar... ] ]

...med granen lite grann!
Det förbannade fanskapet ville först inte samarbeta för fem öre, och översta delen gick av så jag fick försöka sätta dit den provisoriskt tills denna jul är över. Det funkar så länge man inte rör den.
Sen höll ljusslingan på att åka åt helvete, det gick inte att sätta dit den alls! Ljusen hamnade på skitkonstiga ställen och i en enda klump, sladdarna emellan dom var för korta så man inte kunde sprida ut dom, så jag fick börja om helt från början. Argh!

Nästa år skiter jag nog i gran helt å hållet... Men fint är det, när det väl är klart!




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha det eviga julgrans-pillet! Men va e det jag ser Mickan... PLASTGRAN?? Ajja bajja! ;)

Nitkudden e från H&M, och det va rea på den såg jag härom dan, så skynda dig!

2009-12-19 @ 20:43:59
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback