[ [ You can call me shopaholic ] ]


Jag säger tack mig själv, tack mamma och tack mormor och morfar för dom nya kläderna! Jag har just nu 8 stycken nya plagg. It feels gooood...

En turkosblå tunn långärmad tröja från HM
En mörkblå tunn långärmad tröja med knappar i bak från Gina
Vita jeans från HM
En svart lång munkjacka av nåt slag, men ser ut som en jacka, från New Yorker
En tjocktröja med Hello Kitty-tryck från HM
En grå-vit tunn sak, tunika kankse.. (?) från Vero Moda
En grå tunn kofta från Gina
En svart tunn enkel långärmad (för att ha under saker o ting) från New Yorker

Sen kommer jag troligen få ännu mer pengar av farmor och pappa i julklapp ;)



Om 1.5 timme bär det av till Mange, Tina o lilla Loke för att julfika litegrann o byta lite klappar med dom. Lite abstinens har man nu, för de var så länge sen man träffade Loke nu!



Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Ska också shoppa idag:)

2009-12-27 @ 14:21:37
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Elvira Eriksson

Svar: ja:)

2009-12-28 @ 11:31:30
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback