[ [ förbannade snorvalpar ] ]



vill bara tillägga

Fy fan vad jävla less och trött och irriterad jag blir på alla dessa jävla förbannade fjortisar överallt!!
Kommer precis från bion, och hela salongen var full av ca årgång -94!
Hände det minsta lilla läskiga scen så var det tjatter, gap, fniss och skrik tammefan en kvart efteråt, och så kom en ny scen.. och så samma visa igen... och igen....
Jag satt efter halva tiden och bara önskade att jag hade sett filmen innan (fast då skulle jag nog dock inte ens suttit på bion iofs...men ändå!) så jag bara helt plötsligt kunde brista ut lite då och då, om vad som skulle hända osv osv.. fan vad kul det hade varit! mohaha...

Har precis också fått höra en sak som jag inte ansåg direkt positiv så jag är dessutom extra  "hatisk" just nu........



Kommentarer
Postat av: Veronica

Typiskt!

Vad var det för film du såg och vem såg du den med?

Kram

2009-02-14 @ 06:53:52
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Mickan

The Unborn med Linda :) den var fan äcklig alltså, men vissa scener var bara överdrivet fåniga.. men den hade sina äckliga inslag måste jag medge...

2009-02-14 @ 12:16:08
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback