[ [ I can call you Betty ] ]


Hörde Paul Simons låt  'You can call me Al'  igår efter alla dessa år.
Fan vad jag gillar den alltså! Hade glömt att den existerade.
Så nu sitter man här vid Willes dator och diggar den like good old days :)

Sen tänkte jag även bjuda på infot om att jag precis tryckt i mig två halvor av amerikanska cupcakes.
Ena hade ett tjockt chokladlager med toffeekrisp på och fudgesås innuti,  andra med vit choklad på, och marshmallow innuti. Fanns på Ica i Kvarnen. oooh... Magen smäller snart..

Ikväll blir det bio med Johan! Jag är inställd på Drag me to hellBaksmällan  eller  Snuten i varuhuset  haha. Fast jag kan nog  tänka mig att Snuten i varuhuset är en aning löjlig..

Ciao!


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback