[ [ så jävla sugen... ] ]


...på att göra en piercing i septum!
Inatt (i vanlig ordning innan jag skulle lägga mig!) så hittade jag en liten läkring som var över från när jag köpte mina små ringar till öronen. Jag böjde ut den litegrann och satte den där för att se huruvida jag skulle passa i det.
Jag tycker det är så jävla snyggt!
Så nu är jag i valet och kvalet.

Ska jag göra i septum eller i vanliga näsvingen??

 

Haha ja, jag vet ju att ni kommer svara ingen alls eller näsvingen men frågan var till mig själv :)



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men du passar faktiskt i båda två. Inte alla som gör det!

2009-06-08 @ 23:53:08
Postat av: Veronica

Ja absolut.Det kan vi göra.

Jag måste ta med mig Hugo eftersom jag ammar.

Maja kan ju vara med Stefan.Jossi lär ta med sig Liam så du får träffa honom :-)

2009-06-09 @ 06:31:52
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback