[ [ 1års jubileum haha ] ]



På torsdag nästa vecka är det ett år sen jag åkte med mamma i hennes lastbil och slant i diket i snön o hade oss *haha* (eller ja ok.. blir ju inte tok-specifikt, då påsken är olika varje år) och i år ska vi göra en favorit i repris hade vi tänkt ;) Jag ska åka med henne då, i år igen... looooligt!


Igår fick jag veta att jag kanske borde satsa på DJande på barnpartyn istället, typ.. Jobbarkompisen berättade att hennes 8 åriga parvel -som jag bränt ett antal skivor åt lite då och då- häromdagen hade blivit lite 'missnöjd' när Hon hade bränt en skiva åt henne:
-Meh... Kan inte Mickan bränna skivor istället, hon gör mycket bättre än dig!

Woop! Woop!
Känn dig ägd Nadia! ;)


Jag har för övrigt blivit helt jävla torsk på en låt! Den går fan på repeat nu ett tag, märker jag.. *vissel vissel*
Mgmt- Kids
Hmm... Den ska jag nog lämpa över till den 8 åriga parveln också tror jag... höhöh... Hon ska gå i mina fotspåår!!




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback