[ [ oddsen? ] ]


Årets humor:

-  " Jag heter ju Johan Bengtsson, ha ha ha vad fan är det för namn då! eller typ.. Mikaela...Mickan! Nej fan.. nej Mickan är ju så jävla fult hahha! Låter som en jävla 40taggare eller nåt!  'öh du, MICKAN! ska vi dra på flustret eller??'  hahah!! "


Hahah!
Jag tror jag garvar på mig!
Killen var helt jävla ovetandes om att Jag, tjejen som sitter rakt framför dom, faktiskt Heter Mickan!
Jag och syrran visste inte vad vi skulle ta vägen, vi höll på att garva arslena av oss, och vi sa inget heller så dom satt där i godan ro och 'hånade' Mig utan vetskapen att en Mickan satt i samma rum o hångarvade åt Dom xD



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback