[ [ Jag tycker inte om förändringar! ] ]


Jag är i det största chocktillståndet ever, just nu!

Hade lite tråkigt och sökte på lite folk på facebook, såna man inte sett på länge och så. Jag sökte på en kille jag var rejält intresserad av på den tiden då jag var 19. Han var intresserad av mig med. Han var 34 då och det blev inget mer än heta eller gulligull sms, då vi bodde XX antal mil ifrån varann. Sen rann det bara ut i sanden.

Men hur som helst. Jag fick en chock!
Idag ska han snart fylla 42 bast och ser ut som en gubbe!
Nog för att jag inte har nå problem med 40+are, men då ska dom ju samtidigt vara rätt sjyssta för sin ålder också, men han såg verkligen ut som vilken gubbe som helst!

Ojj ojj ojj...  Han var ju så fin Då....... VA FALS!!?




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det här känner jag igen! När jag va 17 träffade jag en snubbe som var 27 (fast jag hade mina misstankar om att han va lite äldre än så), och nu har han plötsligt blivit gubbig.. haha.. Tänk vad tiden gör med folk!! I don't wanna grow up!

2009-11-19 @ 18:17:47
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback