[ [ Snarkningar? Tvättmaskin? Tv-surround? ] ]



Nu hör jag det där svaga dundret igen... Brukar höra det emellanåt. Nej det är inte jag som har tinitus. Det kommer från nån utav grannarna.

Frågan är ju om det är tvn, deras tvättmaskin eller tom att människan snarkar??
Det lutar mest åt snarkningar då det oftast hörs på kvällstid.

Men å andra sidan, Är det så jävla illa lyhört så man ska höra fanskapen snarka! Vad fan hör då Dom från Mig, kan man undra!?


Det bör's ta reda på tycker jag.. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Veronica

Därför är jag glad att bo i hus.

Hör inte grannarna alls :-)

2009-11-23 @ 07:23:27
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback