[ [ Flustret ] ]


Kvällen igår var väldigt trevlig. Skulle tatt en fika på Gränby, men Linda kom på den briljanta idén att sätta oss nånstans och bara ta nån (NÅN!) cider/öl.
Det slutade med att Linda tog med sig sin sprit, min öl jag lämnade sist vi var ut, drack upp det hos mig, ringde morsan när vi insåg att det vi hade inte räckte, glömde ölen hemma när vi skulla packa oss ut till bussen, väl hemma hos mamma drack vi upp deras cider, och pinade i oss lite cherry.

Sen hamnade vi på Flurran.. otippat! :P

En rolig kväll, träffade våran krognisse Peter och hans vänner, hade skitkul med dom en stund och sen efter 2 började jag må skitdåligt! Illamående och världens jävla huvudvärk osv. Spydde lite när jag kom hem.. DET sög däremot! :(
Brukar aldrig nånsin må sådär. Vi båda två misstänker ett lätt migränanfall.. För det har jag börjat ta efter morsan nu på senare år.. damnit!


















Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback