[ [ Fredag ] ]


Veckans sista jobbdag avklarad.
Kinamat avklarad.
En VÄRDELÖS bio avklarad. Satt och vred och vände på oss, suckade och bara dog av tristess! Sugigaste filmen ever! Det är väl straffet för att det blev en impulsbio ännu en gång.


Inatt hade jag tänkt gå och lägga mig 'någelunda' normal tid. TJI fick jag! Klockan var strax efter tolv, skulle precis säga hejdå till kvällen, logga ur msn och FB och stänga ner div. fönster. Så långt hann jag.. innan jag välte ur hela jävla kaffekoppen som stog på databordet, rakt över tangenterna!!
Så det vara bara att börja plocka bort alla tangenterna, hälla bort allt kaffeöverflöd, försöka torka rent mellan knapparna, innuti där knapparna ska sitta osv osv.. G-knappen är fortfarande kajko :/ den segar efter då det är kaffe UNDER gummigrejjen som sitter i hålet där knappen ska sitta... FAAN.

Så det blev en natt precis som alla andra. Sängdags efter kl 1. Eftersom jag glömde bort att göra NÅN slags skiss på vart knapparna sen ska sitta. Bokstäverna, siffrorna, mellanslag och enter är jag ju givetvis rätt hajj på, men dom andra var jag tvungen o typ prova mig fram på...  Då var jag inte glad..



Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack,va gullig du är.

Jag tycker det är kul :-)

Kram

2009-09-05 @ 04:24:05
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback