[ Som fan själv ]


Jag är ju bra jävla speciell alltså.
Somnade jävligt kuksent inatt!! (eller tidigt kanske snarare?)
Sov som fan själv hela natten, vaknade med jämna mellanrum.
När jag vaknade sen av väckarklockan hade jag The Baseballs´s låt Crazy in love, på hjärnan och låg sen en stund och fattade ingenting samtidigt som jag försökte komma på vilken låt det är egentligen.. haha
What the fuck? Det är ju prio på morgnarna liksom... Not..
Och nu är man som fan själv igen ;) Kommer däcka till Poseidon ikväll.


Kommentarer
Postat av: Clemens

Att sova är överskattat liksom!

2010-04-26 @ 19:10:19
URL: http://jagheterclemens.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback