[ Skraplotter och gyllene knorrar- 1 dec ]


Var det nån vinst på månadens första skrapis imorse då? Nej. Haha..
Blev jag förvånad och tappade hakan? Nej.
Blev jag bitter och tappade motivationen ist? Neeej! För jag har ju 23 kvar!!

Som dom spånade om på jobbet igår morse- Frågan är vad som är smartast egentligen.
Att köpa alla på samma ställe eller sprida ut? Jag köpte ju 5 på coop, och resterande 19 på ica.
Vilken affär kommer förändra mitt liv nån dag denna månad tror ni? ;)

Troligen ingen av dom haha. Men man måste väl få Våga hoppas iallafall...





Ne men.. Hörde precis (i skrivande stund) ett väldigt bekant ljud..
Det var samma sorts 'duns' som blev när Krakov hoppade ner från nåt :(
Min gamla misse-tant.. Min gamla kanelbulle





Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback