[ [ Pigg av kaffe- Sanning eller bullshit? ] ]





Ibland tror jag på teorin att om man dricker kaffe så blir man pigg- och ibland gör jag inte. Jag vill gärna tro det, har har jag märkt, för jag tar mig en kopp om jag känner mig extra trött på jobbet. Men undrar fasiken om det verkligen hjälper alltså. När jag tänker till lite när allt kommer omkring så har jag inget minne av att jag blir piggare när jag tar mig en kopp mitt på dagen för att orka resten. Men.. ändå tycker jag att jag aldrig kan somna på natten, dom gånger jag råkat ta en lite för sent hemma!

Hur blir det för er? Är det sanning för er, eller verkar det trots allt vara bullshit..?


Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback