[ [ Bojkotta oskalade räkor! ] ]


Om ändå färdigskalade räkor i lake (vanliga mellanstora) bara kunde vara lite billigare. Jag tycker verkligen inte om att skala räkor! Det är så obehagligt! Som stora groteska insekter. Äckliga spindlar eller nåt i den stilen. Och när hälften av dom är fulla med rom. Uhh! Dom där rommen stirrar på mig och det känns som att dom snart ska flyga på mig. Det var bättre förr.. När alla var färdigskalade och lagda på en smörgåstårta tex. :)

På tal om smörgåstårta, så beställde jag det av mamma idag! Nästa lördag ska jag åka 'hem' och mumsa och kolla på andra omgången av melodifestivalen. Mys!

Nu ska jag fika med mig själv. Hejdå!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback