[ [ Har du hört ryktet om Morgans? ] ]


Mjah.. Den får en 2a faktiskt (av 5) Kan kanske inte säga att den var just dålig dålig, men inte värd att se på bio kan jag tycka!
Men en värd fika vart det iallafall. Det blev 2 timmar, en latte och en grillad Ciabatta med kalkon och philadelphia på café Cappuccino. I like!


Jag har en konstig känsla känner jag. Nån form av oro nästan. Men kan inte komma på vad det skulle kunna vara. Hmm.. Till 95 % nåt ekonomiskt iaf kan jag garantera. Brukar alltid vara det som skojäveln klämmer åt.

Jag skiter i detta nu, drar på mig mina vita stövlar och struttar runt en stund. Hej svejs!



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback