[ Tankar ]


Åhh... Hur jävla fånigt är det inte egentligen att inte ens kunna gråta framför sin egna mamma?
Jag kan bara inte göra det! Det blir som en spärr.
Och tillslut får man så jäkla ont när man försöker till förbannelse att hålla det inne för att se så 'normal' ut som möjligt 'utifall dom kommer ut i vardagsrummet'. Va! det är ju sjukt för fan. Vad är jag rädd för?
Att hon ska lägga sig dubbel på golvet och skratta och peka??
Klart som fan inte Hon ser ner på en om man gråter. Men ändå kan jag inte.

Att inte ens kunna visa det när man bara gråter i en sorglig film.
När det inte ens är verklighet. Då gråter man ännu mer för att man inser hur jävla patetisk man är.

Jag måste fan gå i terapi eller nåt..



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag är precis lika dan! Jag fattar inte heller vad som är så jäkla farligt med det. De gånger min mamma har sett mig gråta är ytterst få gånger.. och då har det mest handlat om husdjur som blivit avlivade. Det e så konstigt.. men det måste bero på att ingen i familjen nånsin har varit speciellt öppen med sina tårar.. Och då blir man ju likadan! E det likadant för dig?

Men jag blir mer "bekväm" med att gråta ju äldre jag blir, så än finns det väl hopp! haha..

Står dock inför ett test inom en snar framtid, då jag ska se filmen This is it med M. Jackson vilket kommer bli väldigt känslosamt för mig, och då vill nog morsan va med å kolla.. Får se hur det går! :P



Konstigt nog är det svårast att släppa ner garden omkring de som står en närmast, dvs familjen!

Men i telefon går det ju faktiskt lättare att lipa, har du tänkt på det? =)

2010-02-21 @ 21:58:12
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Ja jag undrar hur folk skulle reagera om de såg/visste hur många tårar man kan spilla i sin ensamhet.. Alla vet att alla gör det, men det skulle va intressant ändå!

Samma sak här med pappa. Har bara sett honom gråta på sin fars begravning. Men det där e nog en såndär typisk mansgrej oxå.. Dem "får" ju bara inte. Men som du säger.. hur fan skulle man bete sig? =/



Ja Pauline va grym! Fattar inte vad det har varit för skit annars.. besviken i år!

2010-02-21 @ 22:36:42
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/
Postat av: petri

Jo till och med vi "killar" kan gråta en skvätt ibland men inte så någon ser... Mvh Petri

2010-02-22 @ 17:31:59
Postat av: Mickan

Nej precis... menas det då alltså att jag o ellinor är killar egentligen....? :|

2010-02-22 @ 18:13:04
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: petri

Ja hmmmmm blev nog lite fel nånstans där hehehe vet inte riktigt var hjärnan var vid tillfället förmodligen på någon utflykt låååååångt bort eller så kanske ni är killar :)

2010-02-22 @ 18:26:16
Postat av: Mimi

Word, Jag håller också gärna ögona stängda inför morsan, mest för att jag inte orkar förklara mig! Det blir alltid en massa frågor o helvete :P

2010-03-08 @ 10:29:00
URL: http://rivella.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback