[ Varför jag inte är på bra humör?? ]





Det som sker omkring mig:
Jag har ont i tungan
Jag har fått en monsterfinne mellan ögonbrynen som är ett sår och varar
Jag har inte en fungerande dator längre
Jag har inte ett fungerande kylskåp längre, utan numera två frysar
Jag har ont i tån även om det börjar bli lite bättre
Min vita fjäderboa jag beställt var trasig och är därför inte skickad


Det som kommer att ske:
Min lägenhet kommer väl brinna upp
Min tv kommer väl pajja
Min nyinköpta mobil kommer väl pajja
Jag kommer väl inte ta mig till Amsterdam
Jag kommer väl få en restskatt på flera tusen
Min 6 mån gamla kamera kommer väl sluta samarbeta
Min fejktand kommer väl gå sönder

Listan kan bli lång. Så nej. Jag är inte glad för tillfället och kommer inte vara på ett tag framöver


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hahaha du hade en bra dag igår va? :D

2010-02-15 @ 18:49:06
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/
Postat av: Petri

Tänk om du träffar toker o glader då vänder nog allt så blir det solsken o sång hela veckan...

2010-02-16 @ 11:23:12
Postat av: Mickan

Petri: haha nej... inget vänder nånsin! aldrig aldrig... nu väntar bara mer skit :/

2010-02-16 @ 17:39:15
URL: http://schnajjgol.blogg.se/
Postat av: Petri

Men titta dig i spegeln kan du se så där tokrolig ut så måste de väl va omöjligt o hänga läpp du får mina mungipor o rycka iaf :)

2010-02-16 @ 20:40:35
Postat av: Mickan

Petri: men.. SÅ jäkla rolig ser jag ju faktiskt inte ut :P

2010-02-16 @ 22:38:54
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback