[ [ Bojkotta kyla! ] ]


Jävlar vad kallt det är! Antingen är det jag som är kinkig idag eller så är det Inte. Jag fryser idag. Mycket fryser jag! Ja det gör jag. Mina ben dessutom! Jag fryser aldrig om benen annars men dom blev alldeles nerkylda imorse när jag gick till jobbet. Och då vill jag också påpeka att jag haft leggins under jeansen. Hmpf. Som jag nog för övrigt aldrig mer kommer ha. Fick flashar om varför jag hatade det när jag var liten. Hade glömt hur vidrigt och obekvämt det är!
Och man känner heller inte när byxorna åkt ner och hänger på halva röven, som man annars brukar förhindra genom att dra upp dom var 5 min.


Vi fick sluta tidigare idag. Thank god! Jag ska hoppa ner i ett bad. Och Nej, jag kommer INTE försöka pina i mig rötjut den här gången bara för att det hör till saken! Screwdriver hade jag mera tänkt mig denna gång :)


Lite senare kommer Mimi Johan och Jeppe. Då är jag full och har somnat i badet eller nåt. haha..



Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback