[ [ Nokia 5310 XpressMusic ] ]


åååh thank god! Tack mormor Tack morfar! En jävligt för tidig födelsedagspresent haha. Men vad gör man inte... Jag hade inte råd själv att köpa en, så hade i annat fall fått vara utan mobil i 2 månader eller nåt isf.. Och det är EJ okej!

Liten och nätt som fan måste jag säga.. Det var inte den jag egentligen ville ha från början, men givetvis hade mina alternativ antingen utgått eller inte fanns hemma i lager. Hmpf.. Men jag börjar vänja mig. Den är fin, det är den :)


Kommentarer
Postat av: R E B E C K A ♥

fin header! ^^

2010-01-20 @ 19:19:12
URL: http://rebeckaasiurumaa.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback