[ Parfym i ögonen! ]


Men herreguud vilken kväll! Jag hade riktigt kul faktiskt!

Men få ett parfymsprut rakt i ögonen är ingen höjdare kan jag tala om.
Iaf inte när man är på krogen och har smink på sig..
Jävlar i min låda alltså vad jag såg pårökt ut och folk trodde jag grät hahah.
Men det tokiga är att det vart mest på högra ögat, det som var längst ifrån när det skedde. Hmm..
Och L fick en öldusch av en personal som råkade tappa ett ölglas precis där hon stog.

Och man träffade på en massa nissar man kände. Det var trevligt. Jag villl gå ut igen.
Fast inte idag såklart. Det har vi inte tid med.
För idag ska jag ju kolla på  Resan till Melonia (som jag fortf inte lyckats sett!) och äta polkachoklad. Nomnomnomnom...



Några bilder från kvällen:


Hahah riktig tristess-egobild (!!) medans L gjorde sig i ordning



Egobild ihop!



Hela gänget!




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback