[ Äntligen tog jag ärslet ur vagnen! ]


Jag skickade in en maassa bilder igår för framkallning! Nu behövs bara album..
Tog med flera på Mich, Thessan och Magnus så ska hon få några stycken.
Hon har ju knappt några bilder alls på Michan..
Det är NU man isf ska ha bilder på sitt barn. När det är litet.
Så hon inte sitter där sen om 10 år -när Michan är 18- och har 10 kort ifrån hennes barndom.


158 bilder blev det.
Sen råkade jag glömma bort erbjudandet om att det var 100 bilder gratis
(OM man tog standard strl och utan vit ram dvs!)
Jag tog ju självklart vit ram på nästan alla.
Tog ju även ett ex extra av dom som T ska få. Så det blev ändå att betala 153 kr.
Men det är bra tycker jag. Det var ju nästan priset man fick betala för en rulle på 40 kort förr liksom.
Sen till min förvåning upptäckte jag att jag hade 54 kvarstående gratisbilder att framkalla.
För att jag bara prickade in 46 st som standardstrl utan vit ram. Då blev jag glad :)




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hon blir 4 bast :) Tiden rinner iväg..!



Jag skulle oxå behöva framkalla en jävla massa kort som ligger kvar i mail jag fått på hotmailen.. Tycker dock fotona brukar bli så konstiga när man får hem dem från FujiDirekt.. Antingen avhuggna huven eller så är allt ihoptryckt. Och tar man storleken 11x som bäst passar digitalfoton så hittar man ju fan inga album dem passar i! Så säg gärna till om du vet nåt ställe som säljer såna!

2010-03-21 @ 14:43:23
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Haha, men tog du 11x så blir dem nog bra! Och ska man inte sätta in dem i fickor så spelar det ju nada roll =)

2010-03-21 @ 15:12:56
Postat av: Ellinor

Jomen du har lagt upp nå bilder förut.. antingen här eller på FB. =) Men det e la bara å tapetsera om! Kolla på Rusta om du inte redan gjort det, dem har skitfina!

2010-03-21 @ 16:43:34

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback