[ God mat är lycka! ]


Har avnjutit en underbar middag ikväll
Biffteki (köttfärsbiffar med vitlök, timjan, mynta och persilja), hemgjord klyftpotatis och tzatziki.
Så nu är min mage nöjd och glad. Väääldigt gott måste jag säga!
Skulle egentligen haft middagssällskap men hon for och solade. Äter sen när hon kommer ist.

Så en cigg på det här, sen är kvällen biff. HAHAH..!!

Nej.

Det var inte kul alls..



På lördag får jag nytt kylskåp!
Av pappa, farmor och mamma  ♥

Därför förtjänar dom ett blombud tycker jag.



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jo, jag åt godis jätteofta. Fast en dag tyckte jag det blev lite för sött, tröttnade på det och så slutade jag bara sådär.

Och idag år senare när jag tar en godisbit så går det bara med 2-3 stycken innan det är stopp. Blir för sött och kan då börja må illa istället. Så det är skönt att slippa allt socker från det. Däremot har jag fortfarande socker i te. :)

2010-03-26 @ 09:48:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback