[ I made it! ]


Efter lunchen idag tog Malin fram en skål.
Jag tänkte inte alls på vad som komma skulle, så jag säger:
"Jag blir illa till mods nu när jag ser en skål, för det får mig att tänka på att det skulle vara godis i den :( "


Självklart var de ju Det hon skulle göra! 5 min senare var skålen fylld av mums.
Men jag klarade mig hela dagen!

Vet inte om jag ska kalla det att  falla dit, då jag endast tog ett litet spill av en kolaboll
(dvs en tredjedel så stor som dom andra) Efter det tog Linnea dom sista och DÄRmed var skålen tom.

Är det inte kanon så säg?? :)



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Har du alltså slutat med godis eller försöker sluta??

2010-03-23 @ 12:17:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback