[ Naturbegåvning ]


Som jag babblat om så många gånger förut, men.. Gör Timbaland nånsin nåt dåligt?

Den 39 åringen KAN fanimig alltså. En jävla naturbegåvning.

Han lyckas fan tom få en låt, där Miley Cyrus sjunger, att vara bra! :O



Ikväll är det fredagsmyyys!  (så sjukt jävla uttjatat..)
Har tryckt i mig två baguetter med ishavssallad. Bara växte i käften!
Var lite osäker när jag köpte, om jag tycker om det/ens ätit det.
Hade nåt hopp om att det kanske smakade lite som skagenröra. FEL hade jag.

Skagenröra nästa gång!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

besök min blogg vetja :), om miley cyrus.

Skriver allt om henne! alla nyheter dem senaste bilderna och filmerna,Du kan t.o.m klä dig som henne .



BTW! Hennes film The last song är ute på bio just nu!

2010-05-14 @ 20:52:20
URL: http://mileyraycyrus.webblogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback