[ Onsdag och vårshopping ]


Idag är det en speciell dag. En alldeles unik dag. För idag är min lönings-dag!

Och jag har redan hunnit med att utöka garderoben lite! ;)
En somrig fin liten t-shirt med små knappar i fram
En svart-grå randig långärmad tunika när sommarnätterna blir svala :)
Ett par jeansleggings.

Har det nånsin uppfunnits nåt bättre genom tiderna för övrigt?
Ingen gylf som gör ont. Inga knappar som skär in och gjuter ett 10 cm djupt märke. Inga bekymmer.
Och framför allt: Man får på sig dom! Hör och häpna! Cross in the roof liksom!

Beställde även skor idag igen också ;) Och ett par töta solbrillor. USA it is!


Svängde in på Ica efteråt. Fick syn på Biffteki-mix i påse. Nam Nam! tänkte jag.
Roffade åt mig en påse. Stog sen o höll i en tzatzikiburk och 'hmm'-ade om att göra egen eller köpa färdig.
Beslöt mig för att göra egen. Längre än så kom jag inte...

För jag kommer hem utan gurka. Störigt värre!!











Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Okej, du gör så :)

Jag har slutat med godis för flera år sedan.

2010-03-25 @ 13:34:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Veronica

I köket på Björklingegården.

Vi öppnar nästa vecka.

Jobbar som köksbiträde.

Det är fast.Provanställning 6 mån.

2010-03-25 @ 18:06:57
URL: http://vera82.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback