[ My (soon) pink little friend.. ]


Imorn får jag min efterlängtade mobil!







Och förmodligen blir det en rosa. Det börjar luta åt det hållet faktiskt.

Ibland känns det som att jag bara vill ge min gamla till Loke så han kan dreggla ner den ordentligt.
För han låter sig ju inte luras, den lille krabaten. Det ska vara äkta mobiler och inte avstängda.
Displayen och knappsatsen ska lysa, och den ska ge ifrån sig skojiga ljud minsan! :)

Men... jag tänker nog inte göra det iaf har jag kommit på efter lite klurande.
Eftersom min nuvarande faktiskt funkar, även om den är dum, är det jävligt onödigt att paja den.
Kan ju alltid vara bra att ha en reserv om nåt går fel liksom! En reserv som funkar...




Kommentarer

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback