[ A phonecall from the devil ]


Man börjar ju nästan fundera nu alltså.. Ringde hem till Mimi och Johan tidigare ikväll.
När Mimi svarade så var det inte "aa tja" som det brukar, utan mer "Hallå..?" 

Det visade sig att det inte hade stått Mickan hem i displayen utan 666 (!!??)  WTF!? :O
Creepyyy.... Varför just tre sexor??

Såvida inte Ellen varit skojig och ändrat mig i telefonboken dvs haha.. Men varför skulle hon det..


Nåväl, NU kan jag gå och lägga mig äntligen! Har suttit och väntat på att lägga mig. Sent.
Jag tänkte masa mig upp tidigt imorn och vill bara sova några timmar, så jag är trött imorn kväll.
Önska mig lycka till! Förmodligen ligger man väl och trynar kl 12 iaf... hmpf..



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha, har du inte kanal 5? Det där programmet görs det reklam för HELA tiden.. Svinkul!



Du får ha det så roligt i London hörru! Glad Påsk! :)

2011-04-22 @ 10:54:24
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback