[ Beach 2011 ]




www.fashionbox.se



Klickade just hem denna snygga sak.
Kommer troligen inte kunna ha den, men överdelen ska jag ha under ett linne. Usch vad blåögd jag är..
Vad tror jag liksom.. Att mina taxöron till rattar ska få plats i den Där lilla sketna överdelen eller vadå?
Jaa.. Jag får åtminstone hoppas. Dock mailade jag dom och frågade vad deras storlekar motsvarade.
Överdelen i XL motsvarade B/C kupa. Perfekt det! Men hur mkt tyg är det på en skala då? Haha.
Hah jag kommer se ut som en smaklös fyllekärring som just upptäckt det där med 'att göra sig fin'

...men misslyckats totalt :P




Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker det är så hemskt att köpa bikiniöverdelar. Jag är ganska kort och inte så stor, men har en C/D-kupa. Det är nästan omöjligt att hitta något som passar bra!

2011-04-11 @ 19:31:13
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är underbart god!Fattar inte varför dom byte till pasta pennor!!



Riktigt snygg bikini!Kommer säker sitta fint ska du se =)Svårt tycker jag att hitta sån överdel som sitter bra/snyggt.

2011-04-12 @ 00:19:13

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback