[ Därför har jag inget nytt husdjur.. ]


Jag är skitirriterad samtidigt som jag inte kan låta bli att asgarva inombords.
Shiva, ena kissen, har fått nån jävla knäpp och skiter i badkaret ist för deras jävla låda.
Lådan är inte äcklig, vi är noga med att rensa bort ofta och så, men likförbannat gör hon det!!

Hörde nyss hur hon kraffsade helt frenetiskt mot badkarskanten.
För det första ett JÄVLIGT irriterande ljud, för det andra är klockan efter tolv o för det tredje så lär det inte
vara bra för ytskicktet i längden om nåt kraffsar där hela jävla tiden.

Jag sprang dit och skulle ev hindra i tid. Men det skulle jag ju inte ha gjort..
Hon blev skiträdd och flydde fort som fan med skiten hängandes halvt ur arslet! haha!
Då kände jag bara  "Ok, för den Här gången då"  Så jag satte tillbaka na så hon fick avsluta.

Sen trampade hon i det till råga på allt efter. NU jävlar är det dom som flyttar härifrån.
Jag har fan fått nog nu. Jag vill inte ha husdjur. Därför skaffade jag inget nytt efter att Krakov dog...




Kommentarer
Postat av: Ellinor

SV: Manlig? Neheej.. Fast jag har ju en förkärlek till väldigt starka drag i människors utséenden så det kanske förklarar saken, vad vet jag. Yes, brunetter e snyggast! höhö :p



Det va ingen trevlig kisse du har på besök du.. Fast är den kanske lite förvirrad angående sitt boende? haha..

2011-04-18 @ 21:12:53
URL: http://ellinorsogonblick.blogg.se/

Kasta in ett par rader!:

Namn:
Jag vill vara kvar!

En sån där E-postadress varsegod: (publiceras ej)

En sån där URL/Bloggadress varsegod:

En sån där kommentar varsegod:

Trackback